خودرو

معرفی استادیوم های میزبان مسابقات المپیک 2016 ریو (بخش پایانی)

در بخش آخر از معرفی استادیوم های میزبان مسابقات المپیک ریو با هم سری به استادیوم های اختصاص یافته به رشته های ژیمناستیک، پنجگانه مدرن، گلف، بدمینتون، هاکی، راگبی، والیبال ساحلی و دوچرخه سواری خواهیم زد. با خبرنگاران همراه باشید.

10 اردیبهشت 1401

فهرست کارهای خانه تکانی عید ، 60 نقطه که باید تمیز کنید

فراهم کردن یک فهرست کارهای خانه تکانی عید به شما یاری می نماید تا با برنامه دقیق تری به استقبال عید نوروز بروید و راحت تر همه بخش های خانه را تمام کنید. اما خانه تکانی را از کجا آغاز کنیم؟ آیا چیزی در خصوص فهرست همه کارهایی که در خانه تکانی باید انجام دهیم...

22 فروردین 1401

کارگروه ثبت جهانی بسطام تشکیل می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی استان #سمنان گفت: در مورد ثبت جهانی مجموعه تاریخی #بسطام، اداره کل پیشنهاد تشکیل کارگروه را به وزارتخانه ارائه نموده تا پیگیر ثبت باشد.

19 فروردین 1401

مسابقات دوچرخه سواری پیست آسیا به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، رقابت های پیست قهرمانی آسیا که قرار بود از 4 تا 8 اسفند ماه به میزبانی پیست ای جی اسپرت شهر دهلی نو هندوستان و در 13 رشته برگزار شود، لغو شد.

11 اسفند 1400

قیمت سوئیت های مشهد در چه حدودی است؟

قیمت سوئیت های مشهد محدوده متنوعی دارد. سوئیت ها واحدهایی هستند که اتاق خواب، اتاق پذیرایی و گاهی آشپزخانه دارند. بیشتر خانواده هایی که بیشتر از چهار نفر هستند در سفرهایشان هتل هایی را انتخاب می نمایند که سوئیت داشته باشند. معمولا هتل های 3، 4 و 5 ستاره...

17 بهمن 1400

نانوکاتالیزور کم پلاتین برای تجاری سازی پیل سوختی توسعه یافت

تیمی در دانشگاه علم و فناوری چین کاتالیزور جدیدی فراوری کردند که به مقادیر کمی پلاتین احتیاج دارد و فعالیت کاتالیزوری بالایی برای تجاری سازی پیل سوختی ایجاد می نماید.

25 دی 1400

راه چاره ایران خودرو برای افزایش عرضه خودرو به بازار؛ امکان فک رهن زودتر

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، درباره راه چاره ایران خودرو برای افزایش عرضه خودرو به بازار و ایجاد تعادل در آن گفت.

13 دی 1400

آویتا 11؛ اولین خودروی برقی هواوی با همکاری چانگان و طراحی نادر فقیه زاده سال 2022 عرضه می گردد

امروز، اطلاعات جدیدی درباره خودروی کراس اوور کوپه الکتریکی آویتا 11 از برند آواتار منتشر شد. این خودرو چندی پیش به طور رسمی رونمایی شده و اخیرا جزئیات بیشتری درباره آن منتشر شده است؛ از جمله اینکه در سه ماهه دوم سال 2020 روانه بازار می گردد.

8 دی 1400

آشنایی با روستای کندوان آذربایجان شرقی

روستای کندوان یکی از روستاهای شگفت انگیز در شمال غربی ایران و استان آذربایجان شرقی است. قدمت روستای کندوان به قرن هفتم هجری قمری می رسد.

7 دی 1400

خرید 33 مدل ماساژور برقی حرفه ای [ماساژور بدن ] ارسال رایگان

امروزه همه افراد بعد از سپری کردن یک روز خسته نماینده و پرکار بدنبال یک فضای آرام و ساکت هستند که بتوانند استراحت نمایند اما ماساژ پس از یک روز خسته نماینده تاثیر بسیار زیادی روی روحیه افراد دارد. در دکوراسیون خانه فقط وسایل تزئینی و وسایل های آشپزخانه...

22 شهریور 1400

خودرو های فراوری ایران، در دهه 50

زندگی امروز / حتماً برای شما پیش آمده است که وقتی در شهر به گشت و گذار می پردازید، یکی از ماشین های قدیمی را دیده باشید.

11 شهریور 1400

پاکستان به ماشین جنگی طالبان یاری می نماید

نماینده دائم افغانستان در سازمان ملل گفت: پاکستان از زمان خروج نیروهای خارجی در حال یاری به ماشین جنگی طالبان است.

21 مرداد 1400

12 فیلم اکشن مهم یک دهه گذشته از بدترین تا برترین

با پیشرفت هر چه بیشتر جلوه های ویژه کامپیوتری و استفاده فیلم سازان از آن ها در ساخت و پرداخت صحنه های اکشن، فیلم اکشن راستا متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کرد و تعاریف حال و هوای اکشن در ژانر شناسی شکل دیگری پیدا کرد.

26 تیر 1400

(ویدئو) تست مقاومت گوشی پرچمدار ردمی نوت 10 پرو

وانگ توماس، رئیس شرکت ردمی Redmi (وابسته به شیائومی)، اخیراً ویدیوی کوتاهی را به اشتراک گذاشته است که در آن یک گوشی Redmi Note 10 Pro که تنها چند روز قبل راهی بازار شده، تحت مراحل متعدد و طولانی مدت تست مقاومت قرار می گیرد و نکته جالب توجه آن است که این گوشی نتیجه...

7 تیر 1400

کالری بادام؛ یک عدد بادام چقدر کالری دارد؟

خبرنگاران | سرویس سلامت - از میان وعده های مغذی می توان به آجیل اشاره کرد که بسیار برای سلامتی مفید است. در میان مغزها و ترکیب آجیل ها، بادام بسیار پرطرفدار است. انواع مختلف بادام همچون بادام خام، بادام شور و بادام بوداده در بازار در دسترس هستند. از بادام...

24 خرداد 1400

خبرنگاران عزای ملی در افغانستان برای 55 قربانی بمب گذاری در کنار مدرسه

کابل - خبرنگاران - رئیس جمهوری افغانستان روز یکشنبه در یک پیغام تلویزیونی روز سه شنبه را به احترام قربانیان دانش آموز دبیرستان سیدالشهدای غرب کابل عزای ملی خاطرنشان کرد.

18 خرداد 1400

مهندس سابق اپل به بخش فناوری های حمل ونقل نوین هیوندای پیوست

گویا فعالیت هیوندای در زمینه جابه جایی شهری وارد فاز تازه ای خواهد شد و با پیوستن چانگ-هیون سانگ، مهندس سابق اپل و مایکروسافت به این شرکت باید منتظر نوآوری های بیشتری در این زمینه باشیم.

6 خرداد 1400

عراق، وقوع انفجار در شهرک صدر بغداد؛ دست کم 4 نفر کشته شدند

منابع خبری از وقوع انفجار در شهرک صدر بغداد خبر دادند.

22 اردیبهشت 1400

هر قدر ناز کنی...

ششصدمترمربع زمین داشت . با چهارصد و شصت متر زیربنا . یک آشپزخانه که سه ضلعش کابینت داشت و یک ضلعش گاز و یخچال و لباسشویی؛ وسط هم یک میز چوبی بود که بابا حبیب داده بود در ابعاد دقیق میز پینگ پنگ بسازند. هم میز ناهار خوری بود هم میز پینگ پنگ مان.

18 فروردین 1400

چرا مغز برخی افراد از ترسیدن لذت می برد؟

این موقع از سال، هیجان جو ها می توانند از فیلم های ترسناک، خانه های وحشت، و قیمت های وحشتناک پایینِ اجناس بهره مند شوند. اما اگر احساس ترسْ واکنش طبیعی ما برای بقا در برابر تهدید ها یا خطرهاست، چرا به دنبال تجربۀ این احساس هستیم؟

27 اسفند 1399
تعداد: (65)