قیمت سوئیت های مشهد در چه حدودی است؟

به گزارش وبلاگ امین مرقی، قیمت سوئیت های مشهد محدوده متنوعی دارد. سوئیت ها واحدهایی هستند که اتاق خواب، اتاق پذیرایی و گاهی آشپزخانه دارند. بیشتر خانواده هایی که بیشتر از چهار نفر هستند در سفرهایشان هتل هایی را انتخاب می نمایند که سوئیت داشته باشند. معمولا هتل های 3، 4 و 5 ستاره برای مسافران سوئیت هایی را در نظر می گیرند. در اینجا نگاهی داریم به قیمت سوئیت های مشهد در چند هتل مختلف.

قیمت سوئیت های مشهد در چه حدودی است؟

آنالیز قیمت سوئیت های مشهد:

هتل 3 ستاره بهارستان

هتل بهارستان یکی از هتل های دنج مشهد است. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین فقط 15 دقیقه فاصله دارید. هتل بهارستان در چند نوبت سرویس رایگان حرم برای مهمانانش در نظر گرفته است، پس برای رفتن به حرم مسئله ای نخواهید داشت. بعلاوه از این هتل به سایر جاذبه های شهر دسترسی خوبی خواهید داشت. برای مثال با حدود یک ربع رانندگی از این هتل به بازار رضا و پارک کوهسنگی خواهید رسید. هتل بهارستان به مهمانان خدمات روم سرویس ارائه می دهد. بعلاوه با اقامت در این هتل می توانید از خدماتی مانند آرایشگاه، خشکشویی و رستوران بهره ببرید.

قیمت یک شب اقامت در یک سوئیت یک خوابه 5 تخته این هتل در روزهای معمولی حدود 170هزار تومان است.

هتل 3 ستاره سی برگ

مشهد در یکی از برترین منطقه ها شهر ساخته شده است. ایستگاه مترو و اتوبوس در اطراف این هتل وجود دارد و می توانید با استفاده از این ایستگاه ها به نقاط مختلف شهر بروید. هتل سی برگ هتل شیک و تمیزی است که با معماری مدرن ساخته شده است. در این هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد و کافی شاپ هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمانان است. بعلاوه منوی متنوع ایرانی و فرنگی رستوران هتل تجربه خوبی برایتان رقم می زد.

قیمت یک شب اقامت در یک سوئیت دو تخته این هتل در روزهای معمولی حدود 160هزار تومان است.

هتل 4ستاره اترک

هتل اترک یکی از مجلل ترین هتل های چهار ستاره مشهد است که فاصله بسیار کمی تا حرم دارد. از این هتل با حدود 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) می رسید. رستوران هتل با منویی از غذاهای دلچسب ایرانی از شما پذیرایی می نماید، اگر هم هوادار غذاهای فست فود باشید رستوران بام هتل اترک هم غذاهای ایرانی و هم فست فود سرو می نماید. کافی شاپ هم با روم سرویس 24ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان است. هتل اترک با امکانات رفاهی خوب و دسترسی عالی اقامت خوبی را برای مهمانان فراهم می نماید.

قیمت یک شب اقامت در یک سوئیت ویژه دو تخته این هتل در روزهای معمولی حدود 400هزار تومان است.

هتل 5 ستاره پردیسان

هتل پردیسان مشهد در نزدیکی کاخ ملک آباد ساخته شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه دنجی واقع شده است. این هتل با امکانات رفاهی فوق العاده اقامتی به یادماندنی را برای مهمانانش رقم می زند. سوئیت های این هتل به اینترنت، تلوزیون، یخچال و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. مسافرانی که در این هتل اقامت داشته باشند می توانند از مجموعه آبی هتل که شامل استخر، ماساژ و حمام ترکی است استفاده نمایند. بعلاوه هتل پردیسان امکانات رفاهی ای مانند زمین بازی بچه ها، زمین تنیس، سالن بیلیارد و سالن فیتنس دارد. سه رستوران، یک فست فود و یک کافی شاپ در این هتل آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

قیمت یک شب اقامت در یک سوئیت رویال سه تخته این هتل در روزهای معمولی حدود 350هزار تومان است.

برای اطلاع از قیمت سوئیت های مشهد در سایر هتل ها می توانید را ببینید.

منبع: اسنپ تریپ

به "قیمت سوئیت های مشهد در چه حدودی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت سوئیت های مشهد در چه حدودی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید