کسب و کار

علت تفاوت قیمت نان در نانوایی ها اعلام شد

تهران (پانا) - مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران عنوان نمود که با توجه به 2 نرخی بودن قیمت آرد یارانه ای، نرخ نان از نانوایی به نانوایی دیگر فرق دارد.

21 اردیبهشت 1401

پیش بینی صدور 12 هزار پروانه ساختمانی؛ سقف بودجه 1401 کاهش پیدا می کند؟

تهران (پانا) - معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران پیش بینی کرد صدور 12 هزار پروانه ساختمانی در سال 1401 دور از فکر نیست این در حالی است که ناصر امانی عضو شورای شهر تهران معتقد است پیش بینی این درآمدها خوش بیانه است و شهرداری به جای افزایش درآمدهای ناپایدار...

12 اردیبهشت 1401

ثبت نام نمایشگاه گردشگری 2018 آسیا شروع شد

ثبت نام در نمایشگاه جاذبه ها و تفریح های گردشگری آسیا 2018 از امروز آغاز شد. کارشناسان و متخصصان صنعت گردشگری موضوعی می توانند از مزایای شرکت در این نمایشگاه بهره مند شوند.

11 اسفند 1400

مدیریت هوشمند کرونا در سفرهای ریلی در انتظار سامانه امید

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران جزییات اجرای پروتکل های بهداشتی در سفرهای ریلی و نظارت بر همه شرکت های ریلی در این زمینه را اظهار داشت و گفت: بستر لازم از سوی شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری برای اتصال به سامانه امید اجرا شده و به محض ایجاد...

29 بهمن 1400

ثبت یک رکورد نو در دبی؛ بزرگترین جورچین جهان

دبی، اکنون میزبان بزرگ ترین جورچین دنیا است که از نظر بزرگی مساحت، پیروز به ثبت در کتاب رکوردهای دنیای گینس شده است.

28 بهمن 1400

افزایش سرمایه شرکت FlySpaces در حوزه فضای اداری

دو شرکت FlySpaces و Airbnb، برای کار در حوزه فضای اداری در جنوب شرق آسیا 2/1 میلیون دلار افزایش سرمایه داده اند؛ با خبرنگاران همراه باشید.

21 بهمن 1400

قیمت ماهی جنوب به مرز 200 هزار تومان رسید

مسئول آبزیان اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی خاطر نشان کرد: کاهش ذخایر دریایی باعث شده است مقدار صید ماهی در شمال و جنوب کشور کاهش پیدا کند از این رو شاهد افزایش نرخ ماهی در بازار هستیم. در میادین عرضه آبزیان بیشتر ماهیان پرورشی مشاهده می گردد.

20 بهمن 1400

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

به گزارش خبرنگاران، ارزش سهام عدالت در ماه های اخیر نوسان زیادی را تجربه نموده است، معاملات بازار سهام امروز (دوشنبه) در حالی به خاتمه رسید که شاخص کل تحت تاثیر حمایت های انجام شده از بازار سهام با رشد بیش از 16 هزار واحدی همراه شد.

14 بهمن 1400

اولین پیامک فرستاده شده در دنیا حراج می گردد

قرار است به زودی اولین پیغام متنی دنیا متعلق به سال 1992 به نفع آوارگان در یک حراج به فروش برسد.

1 بهمن 1400

آنر از دو گوشی X30 و پلی 30 پلاس رونمایی کرد

در ماه اکتبر (مهر ماه)، آنر از دو گوشی سری X30 خود با نام X30i و X30 Max رونمایی کرد. امروز اما نوبت به رونمایی از نسخه پایه و استاندارد این گوشی یعنی آنر X30 رسید و به همراه آن گوشی پلی 30 پلاس آنر نیز معرفی گردید. این دو گوشی هوشمند تازه از مشخصات گوشی های میان رده...

28 دی 1400

تغییرات گسترده در بارسلونا؛ ستاره هایی که خواهند رفت

خبرگزاری خبرنگاران- بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت تا شانسش در رقابت های اروپایی را در پلی آف مرحله حذفی لیگ اروپا امتحان کند. انتظار می رود در آینده تغییرات زیادی برای بلوگرانا در راه باشد.

28 دی 1400

کرونا در یک قدمی ورود به ایران!!!

تعداد موارد تایید شده ابتلا به این ویروس به بیش از 6 هزار نفر رسیده است و جاهایی مثل هنگ کنگ سفر به چین را به منظور جلوگیری از پخش بیشتر آن ممنوع نموده اند.

15 دی 1400

راه چاره ایران خودرو برای افزایش عرضه خودرو به بازار؛ امکان فک رهن زودتر

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، درباره راه چاره ایران خودرو برای افزایش عرضه خودرو به بازار و ایجاد تعادل در آن گفت.

13 دی 1400

آویتا 11؛ اولین خودروی برقی هواوی با همکاری چانگان و طراحی نادر فقیه زاده سال 2022 عرضه می گردد

امروز، اطلاعات جدیدی درباره خودروی کراس اوور کوپه الکتریکی آویتا 11 از برند آواتار منتشر شد. این خودرو چندی پیش به طور رسمی رونمایی شده و اخیرا جزئیات بیشتری درباره آن منتشر شده است؛ از جمله اینکه در سه ماهه دوم سال 2020 روانه بازار می گردد.

8 دی 1400

شروع اکران بامدادی قهرمان از امشب در سینماهای مشهد

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد گفت: فیلم سینمایی قهرمان آخرین ساخته اصغر فرهادی، ساعت 12 بامداد چهارشنبه، پنج آبان، برای نخستین مرتبه در سینما ویلاژتوریست مشهد اکران می گردد.

6 آذر 1400

اولین انتشارات مسجدی در خراسان شمالی مجوز گرفت

خبرنگاران/خراسان شمالی اولین انتشارات مسجدی و همت نشر کتاب به وسیله فعالان کانون روستایی معراج السعاده روستای دوستدار کتاب بزنج اسفراین در استان خراسان شمالی آغاز به کار می نماید.

1 آذر 1400

وزیر خارجه ونزوئلا با وزیر نفت کشورمان ملاقات کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی امروز (دوشنبه، 26 مهرماه) پس از ملاقات با فلیکس پلاسنسیا گونسالس، وزیر امور خارجه ونزوئلا گفت: دو کشور در این ملاقات بر توسعه و ارتقای همکاری دوجانبه در بخش انرژی تأکید کردند.

16 آبان 1400

ابهام در افزایش حقوق سال آینده

تهران (پانا) - دولت با کسری بودجه 300 هزار میلیارد تومانی روبه روست که در سال آینده بیشتر هم می گردد، یکی از راه های پیشنهادی برای کاهش هزینه های دولت این است که حقوق ها را افزایش ندهد. آیا افزایش حقوق در سال آینده منتفی است؟

25 مهر 1400

ناشران زیادی از نمایشگاه استانی کیش استقبال نمی کنند

باشعور گفت: پیش بینی می کنم استقبال ناشران از این نمایشگاه استانی کتاب کیش زیاد نباشد.

21 مهر 1400

آشنایی با انواع روغن

در آشپزی، از انواع روغن استفاده می گردد که هر یک از منبعی جداگانه گرفته می شوند؛ از غلاتی مانند ذرت گرفته تا میوه هایی همانند زیتون، آجیل از جمله گردو، بادام و فندق، و دانه هایی مانند گلزا، گلرنگ و آفتابگردان. طریقه ی گرفتن روغن هم، به یاری ابزارهای...

11 مهر 1400
تعداد: (94)