افزایش سرمایه شرکت FlySpaces در حوزه فضای اداری

به گزارش وبلاگ امین مرقی، دو شرکت FlySpaces و Airbnb، برای کار در حوزه فضای اداری در جنوب شرق آسیا 2/1 میلیون دلار افزایش سرمایه داده اند؛ با خبرنگاران همراه باشید.

افزایش سرمایه شرکت FlySpaces در حوزه فضای اداری

به نظر می رسد اکنون زمان مناسبی برای مشارکت در آسیای جنوب شرقی فرا رسیده باشد. چند روز بعد از آنکه شرکت WeWork برنامه خود را برای افزاش سرمایه و مشارکت در شرکت استارتاپ Spacemob که در جهت طراحی محیط کاری فعالیت می نمایند عنوان نمود میخواهد سرمایه خود را در شرکت هایی که در جهت اجاره فضای کاری و طراحی آن محیط مانند Airbnb اقدام می نمایند افزایش دهند.

FlySpaces یک شرکت نوپا و استارتاپی است که در کشور فیلیپین قرار گرفته است و سرمایه خود را نزدیک به 2/1 میلیون دلار افزایش داده است.

این شرکت سرویسی را ارائه می دهد که افراد می توانند در 6 شهر آسیایی مانیل (مرکز کشور فیلیپین)، سیبو (استانی در فیلیپین)، سنگاپور، هنگ کنگ، ماکائو، کوالالامپور و جاکارتا محیط کاری خود را انتخاب نمایند. آن ها سرمایه اولیه خود را با 500,000 دلار آغاز کردند که موسس آن Mario Berta بوده است.

کار اصلی آن ها بیشتر بر محیط های کاری اجاره ای متمرکز است اما آن ها قصد دارند روی بخش های دیگر نظیر بیلبوردها و سایر موارد نیز کار نمایند.

آن ها با انجام این گونه کارها باعث می شوند که مشتریان در کمترین زمان ممکن به برترین ایده آل خود دست یابند و آن چیزی که در فکر دارند را به راحتی متصور شوند. آن ها بعلاوه کارهای تبلیغات را برای شرکت ها انجام می دهند اما مقدار 25 درصد از عایدی آنها را تشکیل می دهد.

برتا اظهار نموده است که این شرکت در حال حاضر سودآور است اما در پی سرمایه گذاری برای افزایش رشد خود به وسیله استخدام، افزایش بازاریابی و توسعه محصول است.

منبع: کجارو / flipboard.com

به "افزایش سرمایه شرکت FlySpaces در حوزه فضای اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سرمایه شرکت FlySpaces در حوزه فضای اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید