ناشران زیادی از نمایشگاه استانی کیش استقبال نمی کنند

به گزارش وبلاگ امین مرقی، باشعور گفت: پیش بینی می کنم استقبال ناشران از این نمایشگاه استانی کتاب کیش زیاد نباشد.

ناشران زیادی از نمایشگاه استانی کیش استقبال نمی کنند

مجیدباشعور، مدیرمسئول انتشارات تایماز در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی وبلاگ امین مرقی، درباره برگزاری نمایشگاه استانی کتاب کیش اظهارکرد: مسئله مهم در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب کیش علاوه بر هزینه های اقامت در این محل، جمعیت این جزیره است. حجم فروش، هزینه اقامت مسائل دیگری است که ناشران با آن روبرو هستند. نمی دانم چگونه فکر کردند که برای برگزاری نمایشگاه استانی کتاب کیش برنامه ریزی کردند. با این اوصاف پیش بینی می کنم استقبال ناشران از این رویداد فرهنگی زیاد نباشد.

بیشتربخوانید

وی ادامه داد: اگر نمایشگاه استانی کتاب در شهر های اصفهان، شیراز و مشهد برگزار می شد، اندازه حضور ناشران در این رویدادفرهنگی با برگزاری آن در کیش متفاوت بود. باتوجه به هزینه های اقامت در کیش و افرادی که باید برای حضور در غرفه بروند حجم استقبال ناشران از این رویداد فرهنگی بسیارکم خواهد بود. به برگزاری نمایشگاه های استانی باید یک اندازه متفاوت نگاه کرد.

مدیرمسئول انتشارات تایماز با اشاره به این واقعیت که بیشتر ناشران در تهران فعالیت می کنند اظهار کرد: با مشکل جابه جایی ناشران از تهران به شهر های دیگر روبرو هستیم درصورتی که قرار بود ناشران از شهرستان به تهران بیایند این امر امکانپذیر بود و ناشران از آن استقبال می کردند. از سوی دیگر برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب کیش بهتر به ناشران کمک می کرد. نمایشگاهی مجازی مانند آنچه در بهمن ماه برگزار گشت در فواصل زمانی مختلفی امسال برگزار می شد. برفرض یکبار آبان ماه و بار دیگر در بهمن ماه یعنی ابتدای هر ترم دانشگاه برگزار می شد. برگزاری نمایشگاه به این شیوه به صنعت نشر و مخاطبان آن بیشترکمک می کرد.

باشعور درباره کتاب نو این انتشاراتی گفت: کتاب نوی با نام اصول درمان با ونیتلاتور در بخش مراقبت های ویژه بچه ها در انتشارات تایماز به تازگی منتشرکردیم. گروهی از مولفان از جمله میثم شریف زاده،مسعود محمدپور،بهداد قریب،بهاره یغمایی،سیده مریم قنامی،سید عباس حسنی و زینب نجفی این اثر را به رشته تحریردرآوردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ناشران زیادی از نمایشگاه استانی کیش استقبال نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناشران زیادی از نمایشگاه استانی کیش استقبال نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید