همایشها و نمایشگاه ها

ثبت نام نمایشگاه گردشگری 2018 آسیا شروع شد

ثبت نام در نمایشگاه جاذبه ها و تفریح های گردشگری آسیا 2018 از امروز آغاز شد. کارشناسان و متخصصان صنعت گردشگری موضوعی می توانند از مزایای شرکت در این نمایشگاه بهره مند شوند.

11 اسفند 1400

اولین جت خصوصی بوئینگ BBJ MAX تحویل داده شد

اولین هواپیمای خصوصی BBJ MAX طوری طراحی شده است که بیشترین سطح رفاه و فضا را برای مسافران مهیا کند. اولین فروند از این هواپیماها به مشتری تحویل داده شد.

2 اسفند 1400

برپایی نمایشگاه عکس موانع گردشگری معلولان

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری انجمن گردشگری معلولان پارس، نمایشگاهی را از عکس های تهیه شده با موضوع موانع معماری موجود در ابنیه های تاریخی و اقامتی کشور برپا کرد.

10 بهمن 1400

4 کشته و زخمی در حمله توپخانه ای عربستان به صعده

منابع خبری یمن از کشته و زخمی شدن 4 نفر از شهروندان این کشور در حمله توپخانه ای عربستان به صعده واقع در شمال یمن خبر دادند.

9 دی 1400

پیوستن ژستد به استقلال رسماً تأیید شد

سرمربی تیم فوتبال پانه تولیکوس یونان به صورت رسمی اظهار داشت که رودی ژستد راهی استقلال می گردد.

10 آذر 1400

ناشران زیادی از نمایشگاه استانی کیش استقبال نمی کنند

باشعور گفت: پیش بینی می کنم استقبال ناشران از این نمایشگاه استانی کتاب کیش زیاد نباشد.

21 مهر 1400

مایکروسافت ویژگی FSR شرکت AMD را به کیت توسعه بازی خود اضافه نمود

مایکروسافت تأیید کرد که ویژگی FSR علاوه بر کنسول های نسل نهمی این شرکت، به ایکس باکس وان هم اضافه می گردد تا اجرای بازی ها بهینه تر گردد.

2 شهریور 1400

افتتاح دومین سالانه نمایشگاه کاربردی های معناگرا در خانه هنرمندان ایران

تهران (پانا)- دومین سالانه نمایشگاه کاربردی های معناگرا جمعه 4 تیر 1400 در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

20 تیر 1400

روسیه کوشش هایش برای صلح در افغانستان را دو چندان نموده است

در حالیکه گفتگوها بین دولت کابل و طالبان متوقف شده و دولت جدید آمریکا نیز در حال آنالیز توافق صلح قبلی است، روسیه کوشش هایش را برای یافتن راهی در راستا فرایند صلح افغانستان دو چندان نموده است.

18 فروردین 1400

قیمت بعضی محصولات مدیران خودرو گرانتر از بازار!

چند ماهی است که قیمت خودرو در بازار در جهت کاهشی پیش می رود و هر روز ریزش بیشتری را تجربه می نماید. این فرایند کاهشی به گونه ای ادامه پیدا نموده است که در گروه محصولات مدیران خودرو قیمت های بازار از قیمت های کارخانه ای محصولات کمتر شده است.

13 بهمن 1399

کتاب رکن اصلی فرهنگ است

به گزارش خبرنگاران؛ منصور شادکام، قائم مقام انجمن نابینایان ایران در گفت وگو با ستاد خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه، فرهنگ، یکی از ارکان اصلی جامعه و کتاب رکن اصلی فرهنگ است، گفت: قطعا اهمیت کتاب، کتابخوانی و مطالعه...

24 آذر 1399

نگاهی به تاریخ آلفا آلفا ، چه زمانی ایران ایر طولانی ترین خط هوایی بدون توقف دنیا بود؟

این هواپیما دویست و هفتاد و پنجمین بویینگ 747 فراوری شده و اولین SP تحویل داده شده به یک شرکت هواپیمایی غیرآمریکایی است. آلفا آلفا نخستین پرواز خود را در تاریخ 1976.02.20 انجام داد و بیست و دو روز بعد در 1976.03.12 یعنی 22 اسفند 1354 به ایران تحویل داده شد.

9 آبان 1399

خبرنگاران استاندار: سمنان کماکان در شرایط هشدار کرونایی واقع شده است

سمنان- خبرنگاران- استاندار سمنان گفت: این استان در شاخص میزان شیوع کرونا همچنان در شرایط هشدار واقع شده است.

8 مهر 1399

میراث اسپانیایی ها از موزه ملی ایران به الیکانته برگشت

جبرئیل نوکنده مدیر موزه ملی ایران اظهار کرد: طبق برنامه تدوینی اولیه تاریخ انتها نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا 26 فرودین 1399 اعلام شده بود، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رسمی موزه ها از 29 اسفندماه، نمایشگاه مذکور نیز تعطیل شد.

30 شهریور 1399

تیراندازی در آلابامای آمریکا، 4 نفر زخمی شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، روز جمعه پلیس آمریکا گزارش هایی در خصوص تیراندازی در یک مرکز خرید بزرگ در شهر هوور ایالت آلاباما دریافت کرد.

8 شهریور 1399

بازدید استاندار البرز از نمایشگاه صنایع دستی کاروانسرای شاه عباسی

استاندار البرز با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از نمایشگاه صنایع دستی واقع در کاروانسرای شاه عباسی بازدید کرد.

26 مرداد 1399

نامه ایران به مدیرکل آژانس در ارتباط با رفتارهای غیرقانونی آمریکا

سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین طی نامه ای رسمی به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، از رفتار غیرقانونی و متخلفانه آمریکا در قبال تعهدات بین المللی خود در حوزه همکاری های هسته ای انتقاد کرد.

17 مرداد 1399

خبرنگاران گروه طالبان تمدید آتش بس در افغانستان را رد کرد

کابل - خبرنگاران - در حالی که دولت افغانستان و کشورهای خارجی خواستار تمدید آتش بس سه روزه عید سعید فطر در افغانستان بودند، گروه طالبان آن را رد کرد.

11 مرداد 1399

آخرین سکانس جنگ ویتنام

ایالات متحده آمریکا در آن سال ها خود را ملزم به جلوگیری از بسط نفوذ کمونیسم در هر گوشه از دنیا می دانست، اما ویتنام آن چیزی نبود که باب دندان سیاستمداران آمریکایی باشد.

5 تیر 1399

نشست فوق العاده شورای همکاری خلیج فارس درباره کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزرای کشور شورای همکاری خلیج فارس روز گذشته یک نشست فوق العاده به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار کردند.

10 خرداد 1399
تعداد: (33)