اولین انتشارات مسجدی در خراسان شمالی مجوز گرفت

به گزارش وبلاگ امین مرقی، خبرنگاران/خراسان شمالی اولین انتشارات مسجدی و همت نشر کتاب به وسیله فعالان کانون روستایی معراج السعاده روستای دوستدار کتاب بزنج اسفراین در استان خراسان شمالی آغاز به کار می نماید.

اولین انتشارات مسجدی در خراسان شمالی مجوز گرفت

هاشم شیرازیان، در گفت وگو با وبلاگ امین مرقی گفت: این انتشارات برای نخستین بار در این استان به همت فعالان مسجدی، مراحل آن به اتمام رسیده و مجوز دریافت نموده است.

وی اضافه نمود: مجوز این انتشارات از هم اکنون به مدت سه سال یعنی تا انتها شهریور 1403 با عنوان دوستدار کتاب به همت هاجر قادری مدیر کانون فرهنگی هنری معراج السعاده روستای بزنج اسفراین دریافت شده است.

شیرازیان بعلاوه اظهار داشت: کانون معراج السعاده به عنوان یکی از کانون های برتر رواق کتابخوانی در دومین رویداد ملی فهما شایسته تقدیرشناخته شده و فعالیت های کتابخانه آن مورد حمایت نهاده شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی ادامه داد: بعلاوه به همت فعالان این کانون فرهنگی هنری مسجد، روستای بزنج، در دو سال پیاپی 96 و 97 شاهد برگزیده شدن وبرگزیده برگزیده های جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران و دریافت جایزه استمرار این جشنواره ملی بودیم.

وی در تکمیل این خبر افزود: چاپ نزدیک به 27 عنوان کتاب ویژه بچه ها ونوجوانان، پیگیری ساخت و بهره برداری از کتابخانه عمومی نیکتا قوامی در روستای بزنج، راه اندازی کارگاه فراوری قارچ و اشتغال زایی ویژه بانوان و همراه با تأسیس صندوق قرض الحسنه و تعاونی بانوان، بهره برداری از مجتمع فرهنگی چند منظوره در این روستا را می توان از کوشش ها و همیاری ارکان مسجد و فعالان کانون آن در ترویج فرهنگ کتابخوانی و رونق اقتصاد فرهنگی در این منطقه به شمار آورد و نام برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولین انتشارات مسجدی در خراسان شمالی مجوز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین انتشارات مسجدی در خراسان شمالی مجوز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید