ثبت نام نمایشگاه گردشگری 2018 آسیا شروع شد

به گزارش وبلاگ امین مرقی، ثبت نام در نمایشگاه جاذبه ها و تفریح های گردشگری آسیا 2018 از امروز آغاز شد. کارشناسان و متخصصان صنعت گردشگری موضوعی می توانند از مزایای شرکت در این نمایشگاه بهره مند شوند.

ثبت نام نمایشگاه گردشگری 2018 آسیا شروع شد

کنگره بین المللی پارک های تفریح (شهربازی ها) و جاذبه های گردشگری (IAAPA) امروز گفت که ثبت نام در نمایشگاه جاذبه های آسیایی 2018 (AAE) در مرکز نمایشگاه های مجمع هنگ کنگ شروع شده است و متقاضیان می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. این نمایشگاه در تاریخ 5 تا 8 ژوئن سال 2018 برگزار خواهد شد.

بیش از 8 هزار کارشناس جاذبه ها و پارک های تفریح از 50 کشور دنیا در این صنعت چند میلیارد دلاری در آسیا در بزرگ ترین کنفرانس بین المللی و نمایشگاه تجاری برای یادگیری، خرید و آشنایی کنار هم جمع می شوند. بیش از 300 شرکت در نمایشگاه حضور خواهند داشت تا جدیدترین خلاقیت ها و نوآوری های محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند. این نمایشگاه در آینده این صنعت تاثیر بسزایی خواهد داشت. بعلاوه این نمایشگاه فرصت های آموزش ویژه ای برای کارشناسان این صنعت فراهم می نماید. 15 کارگاه آموزشی برای شرکت نمایندگان برگزار خواهد شد و دربارهی مسائل امنیتی، پارک های آبی آسیا، مدیریت و استخدام کارکنان و توسعه پارک های تم دار (موضوعی) صحبت خواهد شد.

برنامه های آموزشی این مجمع بین المللی به توضیح ذیل خواهد بود:

3 تا 5 ژوئن

این برنامه برای رهبرانی که 5 سال یا کمتر تجربه مدیریت پارک ها را دارند، برگزار خواهد شد. این برنامه آموزشی 2 و نیم روزه شامل سخنرانی متخصصان این صنعت، مطالعات موردی، ارائه های گروهی درباره مسائل اقتصادی، بازاریابی، رهبری، ایمنی و استفاده از تسهیلات و روش های درآمدزایی خواهد بود.

5 ژوئن

این برنامه آموزشی فرصتی را برای صاحبان جاذبه ها فراهم می نماید تا درباره آخرین دستاوردها و برترین استانداردها در سطوح امنیت، آسیب ها، مدیریت ریسک و طراحی ها صحبت نمایند.

تمامی برنامه های آموزشی (AAE 2018) دارای گواهینامه معتبر خواهد بود و افراد با گذراندن این دوره های آموزشی توانایی و تخصص لازم برای فعالیت در صنعت جاذبه های دنیای را خواهند داشت.

رویدادهای ویژه نمایشگاه نیز به توضیح ذیل است:

6 ژوئن، مراسم افتتاحیه کنگره بین المللی پارک های تفریح (شهربازی ها) و جاذبه های گردشگری در سالن (IAAPA)

6 ژوئن، جشن صدمین سالگرد (IAAPA) در پارک اقیانوس هنگ کنگ

7 ژوئن، کارگاه رهبری با سخنرانی دکتر آلن زمان (مالک و سرمایه گزار اصلی مشهورترین منطقه گردشگری و تفریح هنگ کنگ)

7 ژوئن، کارگاه های آموزشی به سبک واقعیت مجازی

7 ژوئن، برگزاری انجمن کارشناسان جوان

7 ژوئن، برگزاری تور در پارک اقیانوس هنگ کنگ

8 ژوئن، برگزاری تور در دیزنی لند هنگ کنگ

منبع: کجارو / traveldailynews.asia

به "ثبت نام نمایشگاه گردشگری 2018 آسیا شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام نمایشگاه گردشگری 2018 آسیا شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید