برگزاری تورهای ویژه انقلاب در منطقه7، جشن بزرگ انقلاب

به گزارش وبلاگ امین مرقی، رضا نگهبان دهه فجر را نماد وحدت، عدالتخواهی و استقلال طلبی ملت ایران دانست و بر گرامیداشت این روزهای تاریخی به منظور انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب به نسل آینده تأکید کرد.

برگزاری تورهای ویژه انقلاب در منطقه7، جشن بزرگ انقلاب

وی گفت: برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت متمرکز در سرای محلات، مساجد و مدارس منطقه به همراه اجرای مسابقات متنوع خاطره نویسی، مقاله نویسی، قطعه ادبی و ... با موضوع دهه مبارک فجر تنها بخشی از اقداماتی است که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه 7 با تاکید بر برگزاری محفل های ادبی، نشست های نقد و آنالیز کتب انقلابی و مراسم سخنرانی علل بروز ظهور انقلاب مردمی دینی ایران در مساجد و سرای محلات، توضیح داد: برپایی نمایشگاه کتاب و عکس با موضوع های دینی و انقلابی و برگزاری تورهای گردشگری به مقصد کاخ موزه سعدآباد با هدف آشناسازی شهروندان با فضای دوران انقلاب نیز از دیگر ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی این منطقه است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به خانواده های شهدا و ایثارگران در این ایام خجسته به خصوص شهدای انقلاب اسلامی یادآور شد: ملاقات با خانواده های معزز شهیدان هشت سال دفاع مقدس و برگزاری مراسم پرفیض معنوی غبارروبی از مزار شهداء نیز در راستای تجلیل از خانواده های شهدای مکرم است.

دکتر نگهبان در آستان فرا رسیدن سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این دهه تاریخی و ماندگار به عنوان مقطع بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و گرامیداشت حیات دوباره ملت ایران بوده و از حساس ترین برهه های تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می گردد، بنابراین بزرگداشت این دهه تاریخ ساز در واقع پاسداری از ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی است.

به گفته وی چراغانی و آذین بندی و فضاسازی انقلابی معابر با نصب بنر و پرچم های مناسبتی متناسب ایام الله دهه فجر، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، برگزاری برنامه سخنرانی و جشن در مساجد محلات از دیگر برنامه هایی است در این ایام برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری تورهای ویژه انقلاب در منطقه7، جشن بزرگ انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تورهای ویژه انقلاب در منطقه7، جشن بزرگ انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید