بازی های انیمه ای برتر: My Hero Academia Ones Justice

به گزارش وبلاگ امین مرقی، همانطور که قبلاً گفتیم، عناوین فایتینگ (Fighting) بسیاری بر اساس انیمه های مختلف وجود دارند. به همین علت انتخاب مورد خوب کمی سخت است. انیمه مای هیرو اکادمیا (My Hero Academia) یکی از عناوین محبوب است. حال یک بازی فایتینگ بر اساس آن ساخته شده که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. بدیهی است که کرکترهای این انیمه در بازی حضور داشته و به همین علت حس آشنایی را به کاربران منتقل می نماید. بازی مای هیرو اکادمیا: یک عدالت (My Hero Academia: Ones Justice) عنوانی است که در خصوص آن بحث خواهیم کرد.

بازی های انیمه ای برتر: My Hero Academia Ones Justice

این بازی به سبک فایتینگ سه بعدی بوده و به همین علت شباهت هایی به ناروتو (Naruto) دارد. با این حال کاراکترها به طور کلی متفاوت بوده و حال و هوای انیمه مای هیرو آکادمیا را دارد. نکته مهم اینجاست که این بازی بخش داستانی ندارد. یعنی بخش تک نفره آن به صورت تمرینی بوده و داستان خاصی ندارد. با اینحال یک تجربه بسیار خوب آنلاین را این بازی در اختیار شما قرار می دهد. مبارزات خوبی نیز در آن وجود دارد. شما اگر حرکات ترکیبی یک یا چند کاراکتر را بیاموزید، به راحتی می توانید در مبارزات پیروز شوید. از طرفی اگر دو نفر با مهارت زیاد در این بازی روبروی هم قرار بگیرند، یک مبارزه بسیار جالب را شاهد خواهیم بود.

حرکات شما در این بازی بسیار دقیق بوده و هر ضربه شما قطعاً اجرا خواهد شد. همینطور اینکه شما می توانید از موانع اطراف به نفع خود استفاده نموده و با آن ها به دشمنان ضربه بزنید. به این نکته دقت کنید بازی در سال 2018 عرضه شده است. به همین علت شاید اگر الان آن را تجربه کنید، بخش آنلاین آن چندان شلوغ نباشد. با اینحال این بازی به شدت لذت بخش بوده و مبارزه در آن بسیار رضایت بخش است. همینطور اینکه کرکترهای انیمه مای هیرو آکادمیا بسیار جالب بوده و همه داستان مخصوص خود را دارند. پس اگر هوادار این انیمه یا سبک فایتینگ در بازی ها هستید، حتماً مای هیرو آکادمیا: یک عدالت را امتحان کنید. به علت اینکه ارزش اینکار را دارد.

نام بازی: My Hero Ones Justice

تهیه کننده: Bandai Namco Entertainment

سازنده: Byking

سبک: مبارزه ای

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های انیمه ای برتر: My Hero Academia Ones Justice" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های انیمه ای برتر: My Hero Academia Ones Justice"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید