معرفی شرکت هواپیمایی ترکیش

به گزارش وبلاگ امین مرقی، معرفی ترکیش ایرلاین

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین (Turkish Airlines) به عنوان اولین شرکت هواپیمایی کشور ترکیه در سال 1933به دستور آتاترک تأسیس شد. این ایرلاین در ابتدا تنها با 5 فروند هواپیما شروع به کارکرد. مرکز اصلی این شرکت، فرودگاه آتاتورکاستانبول است که در حال حاضر ششمین فرودگاه بزرگ دنیا و چهارمین فرودگاه پر رفت وآمد اروپا بعد از لندن، پاریس و فرانکفورت است این هواپیمایی روزانه به حدود سیصد مقصد دراروپا، آسیا، آفریقاوایالات متحده آمریکاپروازهای مستقیم دارد. در رده بندی بهترین ایرلاین های در حال فعالیت دنیا در سال 2017، ترکیش ایرلاین در رتبه دوازدهم قرارگرفته است . فروش بلیط هواپیما در شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در سه کلاس پروازی انجام می گیرد. آژانس هواپیمایی خبرنگاران پیروز به دریافت برترین رتبه درزمینهٔ فروش بلیط هواپیما از این شرکت شده است.

معرفی شرکت هواپیمایی ترکیش

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی ترکیش

اکونومی

با خرید بلیط هواپیما در کلاس پروازی اکونومی، به هر مسافر برای نشستن و استراحت، فضایی حدود 80 سانتی متر تعلق می گیرد. جایگاه ها مجهز به مانیتور و سیستم صوتی مجزا و شارژ لپ تاپ و … هستند. همچنین پذیرایی در این کلاس پروازی، شامل مجموعه ای از غذاهای ملل و سنتی ترکیه (سرد و گرم) در وعده های مختلف، بسته به زمان پرواز، انجام می گردد. با خرید بلیط هواپیما در این کلاس پروازی هر مسافر تنها مجاز به حمل 20 کیلوگرم بار است.

کامفورت (Comfort)

جایگاه های بخش کامفورت یا راحت در هواپیمای بوئینگ طراحی شده اند. این جایگاه ها 49 سانتی متر عرض داشته و برای نشستن راحت هستند و تا 22 سانتی متر خم می شوند. هر جایگاه دارای نمایشگر 10 اینچی و درگاه شارژر است برای سرگرمی نیز همانند بیزنس کلاس، آرشیو فیلم و موسیقی در اختیار مسافران قرار می گیرد. با خرید بلیط هواپیما در این کلاس پروازی مسافران می توانند انواع سالاد و غذاهای گرم و سرد و در کنار آن، دسر نیز انتخاب نمایند. قابل ذکر است که میزان بار مجاز برای هر مسافر در این پرواز 20 کیلوگرم است.

بیزینس

شما اگر با بیزنس کلاس سفر کنید علاوه بر خدمات لوکس داخل هواپیما می توانید از سالن انتظار ویژه ترکیش در فرودگاه آتاتورک نیز بهره ببرید که شامل امکاناتی از قبیل اینترنت مجانی، کامپیوتر و پرینتر، خدمات اتوی لباس، حمام، کتابخانه، غذا و نوشیدنی و … است. با خرید بلیط هواپیمای بیزینس کلاس این شرکت هواپیمایی، هر مسافر می تواند 30 کیلوگرم بار با خود داشته باشد.

منبع: ستاره ونک

به "معرفی شرکت هواپیمایی ترکیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی ترکیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید