مخالفت مردم کانادا با اجباری شدن استفاده از ماسک

به گزارش وبلاگ امین مرقی، صدها نفر از مردم کانادا در مخالفت با اجباری شدن استفاده از ماسک در استان کبـک تظاهرات کردند.

مخالفت مردم کانادا با اجباری شدن استفاده از ماسک

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ امین مرقی، شبکه خبری ت. و. ا (TVA) کانادا در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت صد ها نفر از مردم کانادا روز شنبه در خیابان های مونترال در استان کبک تجمع کردند تا مخالفت خود را با استفاده از ماسک و محدودیت های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت به منظور مقابله با بیماری کووید-19 نشان دهند.

در پی اجرایی شدن قانون استفاده از ماسک و افزایش نگرانی ناشی از مرگ و میر و افزایش قربانیان ویروس کرونا، آمار ها نشان می دهد تعداد بسیاری از مردم کانادا تمایلی به ماسک زدن نداشته و با این قانون مخالف هستند.

بر اساس نظرسنجی تازه اجرا شده به وسیله Angus Reid تعیین شد که تنها 55 درصد از کانادایی ها هنگام ترک خانه مرتباً از ماسک استفاده می نمایند و 45 درصد دیگر یا به ندرت ماسک زده یا اصلاً ماسک ندارند.

نکته قابل توجه در آنالیز آماری فوق، این است که در تمامی استان های کانادا به جز آلبرتا و ساسکاچوان بیش از 70 درصد از مردم تا به امروز قوانین ماسک اجباری را نقض نموده و شرایط در این استان ها هم چندان رضایت بخش نیست، زیرا در آلبرتا 60 درصد و در ساسکاچوان 50 درصد از مردم این قوانین را مفید دانسته و از آن حمایت می نمایند.

در این نظرسنجی بعلاوه تعیین شد که مردان نسبت به زنان توجه کمتری به اجرای این قانون داشته و بیشتر زنان در تمام رده های سنی گزارش داده اند که هنگام ترک خانه از ماسک استفاده می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مخالفت مردم کانادا با اجباری شدن استفاده از ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت مردم کانادا با اجباری شدن استفاده از ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید