خبرنگاران عزای ملی در افغانستان برای 55 قربانی بمب گذاری در کنار مدرسه

به گزارش وبلاگ امین مرقی، کابل - خبرنگاران - رئیس جمهوری افغانستان روز یکشنبه در یک پیغام تلویزیونی روز سه شنبه را به احترام قربانیان دانش آموز دبیرستان سیدالشهدای غرب کابل عزای ملی خاطرنشان کرد.

خبرنگاران عزای ملی در افغانستان برای 55 قربانی بمب گذاری در کنار مدرسه

به گزارش وبلاگ امین مرقی محمداشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان خاطرنشان کرد که سه شنبه ضمن عزای ملی در سراسر کشور و نمایندگی های سیاسی افغانستان در کشورهای خارجی تمام وزارتخانه ها، استانداری ها و سفارتخانه های این کشور مراسم ختم قران کریم برگزار نمایند.

رئیس جمهوری افغانستان از نیروهای افغان نیز خواست که طالبان و تروریست ها را در تمام مناطق افغانستان سرکوب نمایند و به معاون اول رئیس جمهوری نیز دستور داد که هرچه سریعتر برای اهدای یاری های نقدی را به خانواده ها شهدا اقدام نمایند و به وزارت توسعه روستایی نیز دستور داد مدرسه را بازسازی کند و دانش آموزان درس خود را از سر بگیرند.

دیروز شنبه تروریست ها با یک خودرو بمب گذاری شده مدرسه سیدالشهدای دشت برجی در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار داد که در آن 55 نفر شهید و بیش از 150 تن دیگر زخمی شدند و پیکر قربانیان امروز در آیینی در کابل به خاک سپرده شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران عزای ملی در افغانستان برای 55 قربانی بمب گذاری در کنار مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عزای ملی در افغانستان برای 55 قربانی بمب گذاری در کنار مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید