توصیه یک نماینده به مردم برای ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش وبلاگ امین مرقی، نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکید مسئولان مبارزه با کرونا، اگر مردم دو دوز واکسن کرونا را هم زده باشند نباید فکر نمایند که دیگر می توانند پروتکل های بهداشتی را رعایت ننمایند و مسئله ای وجود ندارد.

توصیه یک نماینده به مردم برای ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی

خلیل بهروزی فر در گفت وگو با وبلاگ امین مرقی، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به واکسیناسیون گفت: وزیر بهداشت و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و بعلاوه سخنگوی وزارت بهداشت در این رابطه توضیحات خوبی دادند؛ مبنی بر اینکه اگر مردم دوز اول و دوم واکسن کرونا را هم زده باشند نباید فکر نمایند که دیگر می توانند پروتکل های بهداشتی را رعایت ننمایند و مسئله ای وجود ندارد.

وی اضافه کرد: البته تاکید آنها بر این است که در هر شرایطی که در حال حاضر قرار داریم باید دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی کاملا رعایت گردد، مانند استفاده از ماسک، ضدعفونی دست ها و رعایت فاصله اجتماعی که از تجمعات زیاد باید پرهیز گردد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: الزاما باید با عنایت به اینکه وزیر بهداشت، ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و بعلاوه سخنگوی وزارت بهداشت در این رابطه متخصص هستند و می دانند که رعایت این مسائل حیاتی است و شوخی بردار نیست، در نتیجه رعایت پروتکل ها یک امر بسیار لازمی است که باید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توصیه یک نماینده به مردم برای ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه یک نماینده به مردم برای ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید