آشنایی با برترین هتل های مخصوص گیاهخواران در جهان

به گزارش وبلاگ امین مرقی، یکی از سبک های زندگی که در میان مردم جهان بسیار رواج دارد، گیاهخواری است. با ما در مقاله برترین هتل های مخصوص گیاهخواران در جهان همراه شوید تا شما را با تعدادی از مشهورترین هتل های مخصوص گیاهخواران در جهان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با هتل های مناسب گیاهخواران در جهان برایتان جالب خواهد بود.

آشنایی با برترین هتل های مخصوص گیاهخواران در جهان

هتل سائورسا 1875

اگر بخواهیم یکی از بهترین هتل های مخصوص گیاهخواران در دنیا را به شما معرفی کنیم، می توانیم به هتل سائورسا 1875 اشاره نماییم. نکته قابل توجهی که در خصوص این هتل وجود دارد، این است که در بوتیک های آن هیچ فروشنده ای اجازه ندارد کالایی را بفروشد که از پوست حیوانات تهیه شد. نکته مهم و قابل توجه دیگری که در خصوص این هتل وجود دارد، این است که از زمان رسیدن تا زمانیکه قصد دارید هتل را ترک کنید، همه چیز گیاهی است. برای مثال، در این هتل همه وسایل از ملحفه و مبل گرفته تا روبالشی ها و چیزهای دیگر از کتان گیاهی تهیه شده و حتی برق مورد احتیاج هتل نیز از شرکت برقی تامین می گردد که این شرکت انرژی سبز فراوری می نماید.

هتل سائورسا 1875 در قرن نوزدهم میلادی و در دوره ویکتوریایی ساخته شده و 11 اتاق دارد. جالب هست بدانید که در این مورد از هتل های مناسب گیاهخواران در دنیا برای تمیز کردن سرویس های بهداشتی هم از موادی استفاده می نمایند که در آنها ترکیبات گیاهی و منابع طبیعی وجود دارند.

هتل هیلتون

هتل هیلتون همانند هتل سائورسا 1875 میخواهد تا با شرکت های مختلف برای توسعه پروژه های گیاهی مشارکت داشته باشد. در ساخت سوئیت ساحلی هتل سعی شده که همه وسایل از مواد گیاهی تهیه شده باشند و هر ساله افراد بسیار زیادی میهمان این سوئیت زیبا هستند. با اینکه این سوئیت بطور ویژه برای گیاهخواران ساخته شده، اما افراد دیگر هم می توانند با هر نوع سلیقه و نگرشی این سوئیت را اجاره نموده و از اقامت در آن نهایت لذت را ببرند. در منوی غذایی این سوئیت نام غذاهای گیاهی متنوعی وجود داشته و شما می توانید هر کدام را که دوست داشتید، سفارش دهید تا برایتان آماده نمایند.

هزینه استفاده از مواد گیاهی چقدر است؟

عده زیادی فکر می نمایند که استفاده از مواد گیاهی بسیار هزینه بر است، اما در واقع باید بگوییم که اینطور نیست. برای مثال، شما برای مبلمان گیاهی احتیاجی نیست تا هزینه های خیلی گزافی بپردازید، بلکه می توانید با صرف هزینه ای کم، یک مبلمان شیک و بسیار زیبا داشته باشید. البته، این بدان معنی نیست که همواره مواد گیاهی مقرون به صرفه هستند، بلکه بدین معناست که معمولا مواد گیاهی از نوع حیوانی قیمت بصرفه تری داشته و احتیاجی نیست بهای سنگینی را برایشان بپردازید.

منبع: همگردی

به "آشنایی با برترین هتل های مخصوص گیاهخواران در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین هتل های مخصوص گیاهخواران در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید