سریال و پخش خانگی

12 بازیگر مشهور که از سریال های کمدی وارد سینما شدند

برخی از بازیگران قبل از این که به دنیای فیلم های هالیوود بروند، کار خود را در تلویزیون و سیتکام آغاز کردند. جالب این جاست که اخیرا باب شده است که بازیگران درجه یک آثار سینمایی به تلویزیون بیایند. تلویزیون با توجه به محتوای با کیفیتش، دیگر صرفا به عنوان...

16 بهمن 1400

علی خوشحال از میم مثل مادر تا می خواهم زنده بمانم

داستان های مختلفی از ورود بازیگران به عرصه سینما و تلویزیون وجود دارد. داستان هایی که هر کدام در نوع خود مجذوب کننده است و علی مسرور نیز یکی از این داستان ها دارد. او شاید اگر نوازندگی با ویولون را بلد نبود هیچ گاه بازیگر نمی شد.

13 دی 1400

مهدی آذرپندار: امیدوارم فراوری در انجمن سینمای جوان رونق بیشتری بگیرد

مهدی آذرپندار در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: کوشش خواهیم کرد چگالی بودجه انجمن را به سمت فراوری آثار راهنمایی کنیم.

16 آذر 1400

منوچهر هادی تهیه کننده فیلم مزون کار شد

فیلم کوتاه مزون کار وارد مرحله پیش تولید شد. به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، مزون کار نام دومین فیلم کوتاه سجاد قراگزلو در مقام کارگردان محسوب می شود که با تهیه کنندگی منوچهر هادی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است.

30 مرداد 1400

دیوار چهارم در جشنواره زاگرب نمایش داده شد

تهران (پانا) - انیمیشن دیوار چهارم ساخته محبوبه کلایی چهارشنبه شب 19 خردادماه در بخش نهایی جشنواره بین المللی انیمافست زاگرب به نمایش در آمد.

16 تیر 1400

دنباله سازی آفتی بر جان سریال ها

تهران (پانا) - در نوروزی که سپری کردیم، تلویزیون با چهار مجموعه کامل و یک مجموعه دو قسمتی که بنا به اظهار سازندگانش، انتها بندی مجموعه ناتمام نوروز گذشته به حساب می آمد به استقبال بهار رفت.

18 اردیبهشت 1400

محیا دهقانی: دوست داشتم سریال همبازی را با لهجه افغانی بازی کنم

محیا دهقانی متولد 24 دی 1370 در تهران و فارغ التحصیل رشته تئاتر در مقطع کارشناسی است.

8 اردیبهشت 1400

همه چیز درباره سریال لوتی؛ فصل دوم سریال گاندو

به احتمال زیاد سریال لوتی همچون فصل قبلی اش گاندو یک اثر امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات، وقایع تاریخی و کشف جاسوس های داخل و خارج از ایران باشد. پخش این سریال از اول فرودین 1400 شروع می گردد و زمان پخش سریال لوتی طبق روال سریال های شبکه سه...

24 فروردین 1400

علیرضا افخمی با دعوت نحس به تلویزیون بازمی شود

علیرضا افخمی که بیشتر با کارگردانی سریال های ماورایی برای مخاطب آشناست این روز ها مشغول پیش فراوری سریالی با نام دعوت نحس است.

8 آذر 1399

تئاترها به همت سالن داران و عوامل اجرا می شوند نه حمایت ارشاد!، مسئولان بگویند بازیگر تئاتر از کجا امرار معاش کند؟

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از بی برنامگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عدم حمایت از تئاتر و فرایند اجرای نمایش ها انتقاد کرد.

10 آبان 1399

بیوگرافی الناز حبیبی، بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون

الناز حبیبی متولد 21 مرداد سال 67 در تهران است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. او از معدود بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان بوده که بازیگری را از 9 سالگی و با کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شروع کرده است.

30 مهر 1399

چهل تیکه چگونه محرمی شد؟

الهام حاتمی درباره ویژگی های برنامه چهل تیکه در ایام محرم گفت: کوشش شد مهمانانی را بیاوریم که کمتر دیده شده اند و حرف های در خور این ایام دارند.

24 مهر 1399

ادامه تصویربرداری سریال 250 قسمتی، لوگوی برف بی صدا می بارد رونمایی شد

این سریال 250 قسمتی که محصول فیلم و سریال شبکه سه سیماست، در زمانی حدود 10 هزار دقیقه تولید شده و فصل اول و دوم آن که در دهه 60 و 70 سپری و در 100 قسمت تولید می شود در حال حاضر جلوی دوربین رفته و فصل سوم این سریال که دهه 90 را روایت می کند مراحل نگارش را می گذراند....

17 شهریور 1399

حسینی: برخی با مغلطه بحران پیری جمعیت را انکار می کنند، تمسخر موضوع از سوی رئیس جمهور

دبیر دفتر خواهران اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: برخی ها با استدلال های غلط بحران جمعیتی را انکار می کنند یا به غلط می گویند پیری جمعیت عیب نیست! استدلال آن ها این است که ...

15 شهریور 1399

معرفی تم های شگفت انگیز اتاق هتل ها برای بچه ها

سفر کردن با بچه ها اغلب به پیدا کردن راه هایی برای سرگرم کردن آنها و ترغیب کردنشان به احساس راحتی در مقاصد گردشگری طراحی شده برای بزرگسالان می گذرد. اما هر از چندگاهی به نقاطی بر می خوریم که نه تنها از بچه ها به گرمی استقبال می کنند، بلکه برای اینکه به...

2 خرداد 1399

المعلم: اتهام پامپئو به سوریه درباره حمله شیمیایی دروغ بزرگ است

وزیر امور خارجه سوریه ادعای همتای آمریکایی درباره حمله شیمیایی ارتش سوریه به لاذقیه را دروغی بزرگ توصیف کرد.

10 آبان 1398