اخبار مجلس

پیش بینی صدور 12 هزار پروانه ساختمانی؛ سقف بودجه 1401 کاهش پیدا می کند؟

تهران (پانا) - معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران پیش بینی کرد صدور 12 هزار پروانه ساختمانی در سال 1401 دور از فکر نیست این در حالی است که ناصر امانی عضو شورای شهر تهران معتقد است پیش بینی این درآمدها خوش بیانه است و شهرداری به جای افزایش درآمدهای ناپایدار...

12 اردیبهشت 1401

ثبت نام حاملین چرخ دستی ، ساماندهی تخلیه و بارگیری در خیابان خیام

خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 12 در سومین جلسه از جلسات هفتگی بازار تهران از پیگیری فرایند ثبت نام حاملین چرخ دستی ها و آنالیز نتایج اجرای آزمایشی محدودیت تخلیه و بارگیری در خیابان خیام اطلاع داد.

31 فروردین 1401

حذف ارز ترجیحی، عامل کوچک تر شدن سفره مردم است

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای خطاب به نمایند حذف ارز ترجیحی را عامل کوچک تر شدن سفره مردم دانست.

16 اسفند 1400

با افزایش حقوق 10 درصدی بسازید تا تورم کاهش یابد

خبرگزاری خبرنگاران- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش حقوق 10 درصد است و مردم بهتر است با این شرایط بسازند تا تورم مقداری کاهش پیدا کند.

26 بهمن 1400

گوگل، آمازون، فیس بوک و اپل بر لبه پرتگاه تجزیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، گروهی از کنندگان مجلس آمریکا 4 لایحه نو با هدف کنترل قدرت شرکت های بزرگ فناوری ارائه کرده اند که یکی از آنها در صورت تصویب به تجزیه شرکت های مذکور منجر می شود. طبق اطلاعات موجود، دو لایحه به چالش شرکت های بزرگی مانند...

12 مرداد 1400

بخش خصوصی رغبتی به تأسیس نیروگاه ندارد، قیمت برق زیاد نشده

مدیرعامل بورس انرژی گفت: وزارت نیرو کمی دیر به بازار بورس توجه نشان داد و حجم معاملات برق در بورس انرژی بسیار پایین است.

30 تیر 1400

قیمت 131میلیونی بلیت برای پرواز ممنوعه هند، پروازهای پرریسک با قیمت های نجومی

در حالی که پروازهای هند و پاکستان از روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام شد، بعضی از سایت های فروش اینترنتی همچنان بلیت فروشی خود را متوقف نکرده و قیمت های نجومی برای آن از هشت میلیون تومان تا 131 میلیون تومان گذاشته اند.

31 اردیبهشت 1400

ربیعی: دیپلماسی انرژی هسته ای برای توسعه مالی به پیش می رود

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت دیپلماسی انرژی هسته ای همپای اصل آن انرژی ضرور برای توسعه مالی به پیش می رود.

20 فروردین 1400

واکنش خطیب زاده به اتهامات یک نماینده و هتاکی یک روزنامه به ظریف

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، با اشاره به بازداشت یک استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا تاکید کرد که واشنگتن به گروگان گیری آشکار علیه اتباع ایرانی روی آورده است.

4 اسفند 1399

برآورد خوش احوالی بورس در هفته های آینده

شرایطی در بازار سرمایه ایران شکل گرفته که تمام حاکمیت به دنبال این است تا از این بازار حمایت شود. این بخشی از صحبت های عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در آخر هفته گذشته بود که مورد توجه افراد فعال در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

1 دی 1399

فرصت یک هفته ای پرسپولیس برای ارسال لایحه تکمیلی به کمیته استیناف AFC در پرونده النصر

باشگاه پرسپولیس باید ظرف یک هفته لایحه دفاعی تکمیلی خود را درباره شکایت النصر عربستان به کمیته استیناف AFC ارسال کند.

20 آذر 1399

خبرنگاران نماینده مجلس: تمرکزگرایی در تامین اجتماعی برچیده گردد

تبریز - خبرنگاران - نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برچیده شدن تمرکزگرایی در سازمان تامین اجتماعی گفت: رویکرد و سیاست تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان ها در این سازمان مورد توجه مسوولان امر قرار بگیرد.

6 آبان 1399

خبرنگاران استاندار: سمنان کماکان در شرایط هشدار کرونایی واقع شده است

سمنان- خبرنگاران- استاندار سمنان گفت: این استان در شاخص میزان شیوع کرونا همچنان در شرایط هشدار واقع شده است.

8 مهر 1399

ایران چک جدید 100 هزار تومانی رونمایی شد

ایران چک جدید 100 هزار تومانی درحالی از سوی رئیس کل بانک مرکزی رونمایی شده که حذف چهارصفر در طراحی ایران چک های جدید لحاظ شده است.

7 مهر 1399

سناتور آمریکایی برده داری را شر ضروری خواند

سناتور آرکانزاس، به برده دریافت میلیون ها آفریقایی در سال های اولیه تشکیل آمریکا را شر ضروری خواند و با این جمله، خشم زیادی برانگیخت.

1 مهر 1399

هشدار رئیس سابق جمهوری خواه کنگره درباره احتمال شکست ترامپ از بایدن

پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سال های 2015 تا 2019 در یک نشست خصوصی درباره شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ابراز نگرانی کرد.

22 شهریور 1399

تدوین استراتژی صنعتی منجر به بهینه شدن سرمایه گذاری ها می گردد

یکی از مسائل اساسی در حوزه فراوری عدم تدوین استراتژی توسعه صنعتی است. این گفته غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در صحن علنی مجلس است که برای اولین بار در حضور اعضای هیات رئیسه مجلس یازدهم عنوان نمود و از آمادگی اتاق های سه گانه بازرگانی، اصناف و تعاون برای...

19 مرداد 1399

پرداخت تسهیلات به باشگاه های ورزشی

وزیر ورزش و جوانان گفت: به باشگاه های خصوصی به میزان هر پرسنلی که دارند و حق بیمه پرداخت می کنند تا سقف 16 میلیون تومان برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت وام تعلق می گیرد که 8 میلیون برای حقوق و 8 میلیون برای هزینه باشگاه ها خواهد بود.

28 خرداد 1399

انسداد همه حساب های بانکی فاقد شناسه معتبر تا خرداد 99

بر اساس بند الحاقی 9 لایحه بودجه سال 99 که به تصویب کمیسیون تلفیق مجلس رسیده و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است، به منظور افزایش شفافیت تراکنش های بانکی، مبارزه با پولشویی و جلوگیری از فرار مالیاتی، بانک ها و موسسه های اعتباری غیربانکی موظف...

7 اردیبهشت 1399

به نام توزیع متوازن امکانات به کام انتخابات؟

شواهد حاکی از آن است که نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم، وعده تقسیمات استانی را افزایش می دهد. باید پرسید که تقسیمات استانی به نفع کدام نیرو عمل می نماید، نیروی توزیع متوازن امکانات یا نیروی پیروزی در انتخابات؟

16 بهمن 1398
تعداد: (22)