36 هزار نوآموز در لرستان سنجش سلامت می شوند

به گزارش وبلاگ امین مرقی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: 36 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در 22 پایگاه سنجش استان با رعایت پروتکل های بهداشتی ارزیابی می شوند.

36 هزار نوآموز در لرستان سنجش سلامت می شوند

به گزارش وبلاگ امین مرقی لرستان: علیرضا نخعی اضافه نمود: در این طرح 36 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان ارزیابی خواهند شد، این طرح از اول تیرماه امسال شروع و به مدت 2 ماه ادامه خواهد داشت.

وی تاکید نمود: دانش آموزان پس از ثبت نام در کلاس اول برای سنجش نوبت دریافت خواهند کرد در این برگه نوبت دهی، نام و آدرس پایگاه سنجش و تاریخ مراجعه ذکر و خانواده ها در تاریخ ذکر شده به پایگاه سنجش مراجعه خواهند کرد، این امر از ازدحام خانواده ها هنگام سنجش جلوگیری می نماید.

نخعی اظهار کرد: در این پایگاه ها به سلامت نوآموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه ویژه خواهد شد و خانواده ها بدون نگرانی در زمان معین شده برای سنجش دانش آموز خود مراجعه نمایند، با تدابیری که اندیشه شده ازدحام در پایگاه وجود نخواهد داشت، با توجه به اهمیت پروتکل های بهداشتی برای سنجش نوآموزان فقط یک نفر به همراه دانش آموز به پایگاه مراجعه کند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان توضیح داد: طرح سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان طرح مهمی است که امیدواریم در قالب آن همه بچه ها در استان لرستان مورد سنجش قرار گیرند، برای این مهم 22 پایگاه سنجش در استان در نظر گرفته شده و زمان اجرای طرح دو ماه خواهد بود که در این دو ماه همه نوآموزان مورد سنجش قرار می گیرند.

منبع: جام جم آنلاین

به "36 هزار نوآموز در لرستان سنجش سلامت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "36 هزار نوآموز در لرستان سنجش سلامت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید