پرهیز از تزریق خودسرانه واکسن آنفلوآنزا

به گزارش وبلاگ امین مرقی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مردم از تزریق و خرید خودسرانه واکسن آنفلوآنزا پرهیز نمایند.

پرهیز از تزریق خودسرانه واکسن آنفلوآنزا

امام بخش قائدی در بازدید از داروخانه های شهر باشت با بیان اینکه بیش از 16 میلیون واکسن به وسیله سازمان غذا و داروی کشور خریداری شده است، اضافه کرد: این واکسن برای افراد بالای 65 سال، افراد زیر 6 سال، خانم های بارادر، افراد شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی که مستقیم با بیماران سرکار دارند و افرادی که بیماری زمینه ای دارند به صورت رایگان تزریق می گردد.

وی اظهارکرد: هر دارو اثری منفی و حساسیتی دارد و از مردم عزیز خواهشمندیم به صورت خودسرانه اقدام به خرید و یا تزریق واکسن نکنند و همچنین برای افراد سالم اصلا احتیاجی به تزریق این واکسن نیست.

به گزارش وبلاگ امین مرقی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد: امروز حدود 6 هزار واکسن آنفلوآنزا که برای گروه های خاصی پیش بینی شده درسطح استان توزیع می گردد ومردم احتیاج نیست به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه داشته باشند و به افراد واجد الشرایط به وسیله تلفن موجود در پرونده اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرهیز از تزریق خودسرانه واکسن آنفلوآنزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرهیز از تزریق خودسرانه واکسن آنفلوآنزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید