هشتمین دوره مسابقات تکواندو دانشگاه های منطقه یک کشور برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ امین مرقی، هشتمین دوره مسابقات تکواندو دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه های منطقه یک کشور، در دو گروه آقایان و بانوان به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق بصورت مجازی برگزار می گردد.

هشتمین دوره مسابقات تکواندو دانشگاه های منطقه یک کشور برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ امین مرقی به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، خداداد واحدی رئیس واحد استان تهران شرق و دبیر اجرایی این دوره از مسابقات با اعلام خبر برگزاری هشتمین دوره مسابقات تکواندو دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه های منطقه یک کشور، گفت: میزبانی این دوره از مسابقات از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق واگذار شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق در ادامه گفت: این دوره از مسابقات با پیگیری و همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی، فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی، فدراسیون تکواندو ، هیات ورزشی استان تهران و مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون تکواندو، برگزار می گردد.

واحدی در انتها گفت: شرکت نمایندگان می بایست تا 4 اسفندماه جاری ویدئوهای ضبط شده خود را با توجه به رده سنی و فرم های اعلام شده، به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "هشتمین دوره مسابقات تکواندو دانشگاه های منطقه یک کشور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین دوره مسابقات تکواندو دانشگاه های منطقه یک کشور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید