ربیعی: نفت آینده خوبی با فکری دارد

به گزارش وبلاگ امین مرقی، سرمربی مس رفسنجان امیدوار است مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی برسد.

ربیعی: نفت آینده خوبی با فکری دارد

به گزارش وبلاگ امین مرقی، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان فردا(یک شنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم می فرایند. محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از این ملاقات اظهار کرد: سعی کردیم بعد از باخت هفته گذشته مقابل پرسپولیس یک ریکاوری مناسب از لحاظ ذهنی و جسمی داشته باشیم و خودمان را برای بازی با نفت آماده کنیم. این بازی برای ما پراهمیت است.

او اضافه نمود: فرایند نفت مسجد سلیمان فرایند رو به جلو و خوبی است. به هر حال آقای فکری را مدت زیادی است می شناسم و بسیار برای من قابل احترام هستند. ما از لیگ دسته دوم مقابل هم تقابل داشتیم تا امروز. با وجود این که بازیکن ارزنده ای بودند، مراحل مربی گری را پله پله طی کردند. با حضور آقای فکری می توان دورنمای خوبی برای نفت متصور بود.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: امیدوارم با تدبیر و برنامه ریزی ای که داریم بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم. برای هر دو تیم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم فارغ از هر گونه حاشیه ، شاهد فوتبال خوبی باشیم و تیمی که بهتر است به پیروزی برسد.

ربیعی در خاتمه درباره غایبان تیمش در بازی با نفت بیان نمود: یونس اکبرپور را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. بعلاوه عقیل کعبی به علت چهار کارته بودن در بازی فردا حضور ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ربیعی: نفت آینده خوبی با فکری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: نفت آینده خوبی با فکری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید