داور بازی را برای استقلال در آورد؟

به گزارش وبلاگ امین مرقی، مرتضی کرمانی مقدم معتقد است که مهدی سیدعلی در داربی 98 به سود استقلال سوت زده است.

داور بازی را برای استقلال در آورد؟

نود و هشتمین داربی مرکز در چارچوب هفته بیست و سوم در استادیوم آزادی برگزار گردید که دو تیم پرسپولیس و استقلال به تساوی یک بر یک رسیدند. علی نعمتی برای پرسپولیس و رودی ژستد برای استقلال در این ملاقات گلزنی کردند.

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت پرسپولیس درباره این ملاقات گفت: پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال بازی کرد و شایسته برنده شدن در این بازی بود. فکر می کنم تنها در 10 دقیقه اول، شاگردان گل محمدی خوب نبودند که آن هم به خاطر شرایط بازی و جدول، طبیعی بود. پرسپولیس دوست نداشت که غافلگیر گردد و گل بخورد. استقلال روی تک موقعیتش به گل رسید و فکر می کنم آن ها هم ته دلشان می دانند که پرسپولیس لایق 3 امتیاز بود. ما می توانستیم گل های دوم و سوم را هم بزنیم، اما با خودخواهی و بی دقتی این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: به نظرم داور بازی را برای استقلال در آورد. این داور در حد و میزان های این ملاقات نبود او از ابتدا کوشش کرد با روح و روان بازیکنان بازی کند و با دادن اخطار، تمرکز پرسپولیسی ها را بر هم بزند. به نظرم این اتفاق بودار بود و داور به نفع شاگردان مجیدی سوت زد.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره عملکرد تمیروف در داربی 98 شرح داد: او مهاجم دونده ای است، اما گلزن نیست. بار ها یحیی و رضاییان سعی کردند او را آرام نمایند تا توپ هایی که دستش می رسد را به جای شوت زدن، نگه دارد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. او موقعیتی را خراب کرد که به نظرم اگر عبدی جای او بود، به راحتی توپ گل می شد و خیال پرسپولیس راحت بود. یحیی نمی توانست ریسک این را بپذیرد که با دو مهاجم بازی کند، زیرا استقلال تیم خوبی است. تنها بدی پرسپولیس بدشانسی در زدن ضربه های آخر بود.

او در سرانجام درباره از دست رفتن شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان این طور نیست. فوتبال غیرقابل پیش بینی است. در نیم فصل لیگ 74، ما رتبه دهم بودیم و وقتی استانکو به تیم ما آمد، توانستیم در سرانجام فصل قهرمان شویم. با نمایشی که پرسپولیس در بازی امروز داشت، من به باقی بازی های فصل هم امیدوارم.

منبع: فرارو

به "داور بازی را برای استقلال در آورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور بازی را برای استقلال در آورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید